Παθήσεις

| Ώμος | Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Ασκήσεις Για Δυνατούς Ώμους

Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους


5 Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Η εκγύμναση των ώμων προσφέρει στο σώμα μας σωστή στάση και οπτική καλαισθησία αλλά και μας προστατεύει από τραυματισμούς, δυναμώνοντας και σταθεροποιόντας την πιο σύνθετη άρθρωση του μυοσκελετικού μας συστήματος.

Οι 5 απλές ασκήσεις που ακολουθούν απευθύνονται στους μύς της ωμικής ζώνης και μπορούν πολύ έυκολα να γίνουν στο σπίτι με τη χρήση 2 αλτήρων ή 2 μικρών μπουκαλιών με νερό ή με 2 άλλα ισοβαρή οικιακά αντικείμενα.

Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Η συχνότητα της εξάσκησης πρέπει να είναι 1-2 φορές την εβδομάδα,

εκτελούμε 2-3 σετ των 15-20 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση και

ξεκουραζόμαστε περίπου 1 λεπτό ανάμεσα στα σέτ και 2 ανάμεσα στις ασκήσεις.

Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Προσπαθούμε να εισπνέουμε απο τη μύτη και να εκπνέουμε απο το στόμα κατά την προσπάθεια να κινηθεί ή να ανυψωθεί το βάρος.

Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Εκτελούμε αργά,σταθερά, με συνεχή ρυθμό,χωρίς να αφήνουμε τη βαρύτητα να μας παρασύρει στήν κάθοδο του βάρους.

Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Στις ασκήσεις στροφής ξαπλώνουμε στην άκρη του κρεβατιού,δημιουργούμε γωνία 90 μοιρών ανάμεσα σε βραχίονα και πήχη και εκτελούμε κρατώντας τον αγκώνα σταθερό κοντά στο σώμα μας.

Ασκήσεις για Δυνατούς Ώμους

Αν καταλάβουμε κατά τη διάρκεια τών ασκήσεων,εκτός του φυσιολογικού μυϊκού "καψίματος",σταματάμε αμέσως,δοκιμάζουμε ήπια την ίδια κίνηση μία άλλη μέρα, και αν ο ίδιος πόνος πάλι μας εμποδίζει επικοινωνούμε με τον ιατρό μας για περαιτέρω οδηγίες.

Κοινοποιήστε:


Διαβάστε επίσης